■
コンテンツ情報
グループID(コンテンツ)
:
DN/JLC/72029539748
タイトル
:
How can chief Marketing Officers Strengthen their Influence? A Social Capital Perspective across Six Country Groups
タイトル(英)
:
How can chief marketing officers strengthen their influence?: A social capital perspective across six country groups
資料名
:
Journal of International Marketing
発行年
:
2013
巻
:
21
号
:
4
先頭ページ
:
88
終了ページ
:
109
コンテンツ表示言語
:
英語
筆頭著者名
:
Engelen Andreas
筆頭著者名(英)
:
A. Engelen
言語コード
:
言語不明または複数言語
早期公開/本公開
:
公開
著者情報
著者名(姓)
:
Engelen
著者名(名)
:
A.
順序
:
1
著者名(姓)
:
Lackhoff
著者名(名)
:
F.
順序
:
2
著者名(姓)
:
Schmidt
著者名(名)
:
S.
順序
:
3
記事要素情報
登録されていません。
■
資料詳細情報
グループID(資料)
:
JN/JALC/00012283699
資料区分
:
雑誌
資料情報へのリンク
登録されていません。
資料コード情報
資料IDタイプ
:
ISSN
資料IDコード
:
1547-7215
ISSNタイプ
:
online
資料IDタイプ
:
ISSN
資料IDコード
:
1069-031X
ISSNタイプ
:
print